Site Loader

LOCATION

43-376 Godziszka ul. Beskidzka 29

FACEBOOK

EXPRESS 2

BIP

PROJEKT UNIJNY KOMPETENCJE KLUCZOWE

KALENDARZ

Czerwiec 2021
P W Ś C P S N
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Książka stosuj – codziennie!

Dnia 23 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich. Data ta została wybrana jako symboliczna dla literatury światowej, bo w tym dniu zmarli m. in. Miguel de Cervantes i William Szekspir. Pomysł organizacji święta zrodził się w Katalonii, gdzie najpierw obdarowywano się różami, a potem książkami. Z tej okazji bliżej przyjrzeliśmy się temu jak powstaje książka i jak ogromną wartość w życiu ma zaprzyjaźnienie się z nią od najmłodszych lat. Podczas święta książki uczniowie oglądali filmiki promujące czytanie. Potem rozwiązywali quizy dotyczące najpiękniejszych bajek dzieciństwa. Klasy młodsze tworzyły wiosenną zakładkę do książki. Poza tym odbył się Konkurs Fotograficzny „Ubierz się w książkę”. Polegał on na zrobieniu sobie zdjęcia z wybraną książką, ale tak, by zasłaniała ona część ciała. W ten sposób osoba i książka miały stanowić jedno, zgrać się kompozycyjnie i kolorystycznie. Z najbardziej kreatywnych prac powstanie nie tylko galeria zdjęć, ale też kalendarz na nowy rok. Wszystkie te wydarzenia miały zachęcić do tego, by stosować książkę w swoim życiu codziennie.

Oto wyniki Konkursu Fotograficznego  „Ubierz się w książkę”

 I Kategoria klasy 4-6

1 miejsce Anna Łętek kl. 4b

2 miejsce  Alicja Gadzina kl. 6a

3 miejsce Anna Wandzel kl. 4a

Wyróżnienia: Jeremiasz  Jakubiec kl. 6a, Kamil Łętek kl. 6b, Emilia Wandzel kl. 4a

II Kategoria klasy 7-8

1 miejsce Weronika Nykiel kl. 8a

2 miejsce Agnieszka Wandzel kl. 8b

Wyróżnienie – Krystian Tomaszek kl. 7b

Zapraszamy do obejrzenia nadesłanych zdjęć.

S.J-W, K.J

Post Author: zxzxas

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status