Site Loader

LOCATION

43-376 Godziszka ul. Beskidzka 29

FACEBOOK

EXPRESS 2

BIP

PROJEKT UNIJNY KOMPETENCJE KLUCZOWE

KALENDARZ

Październik 2021
P W Ś C P S N
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
emocja

W roku szkolnym 2021/2022 Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Godziszce zgłosiła swój udział do Ogólnopolskiego Projektu „Empatyczna Klasa” oraz do Międzynarodowego Projektu Edukacyjnego „Emocja”.

Ogólnopolski Projekt „Empatyczna Klasa” ma na celu kreowanie postawy lojalności, współpracy i pomocy wśród dzieci i młodzieży. Założeniem projektu jest rozwijanie umiejętności odczuwania stanów emocjonalnych innych osób oraz reagowania na dany sposób zachowania. W ramach podejmowanych działań będziemy realizować misję i tak m.in. w październiku Tydzień Empatii, w listopadzie – Dzień Życzliwości oraz Dzień Tolerancji, w grudniu – Udział w akcji charytatywnej, w styczniu – „Emp@tyczna sieć”, w lutym Międzynarodowy Dzień Chorych, w marcu II Edycja Ogólnopolskiego Konkursu Plastycznego „Empatia wokół nas”, w kwietniu – „Dzień Ziemi” a w maju -Twoja własna misja w Emp@tycznej Klasie”. W projekcie biorą udział uczniowie klasy 8a w ramach lekcji wychowawczej.

Natomiast w Międzynarodowym Projekcie Edukacyjnym „Emocja” wezmą udział uczniowie klas II, którzy w godzinach popołudniowych przebywają w świetlicy szkolnej. Celem projektu jest kształtowanie postaw prospołecznych , rozbudzenie wiary w siebie oraz własne możliwości, aktywizacja dzieci na zrozumienie emocji i uczuć innych osób, edukacja i wychowanie w wartościach tj. empatia, wyrozumiałość, szacunek i wrażliwość.

W ramach zajęć będziemy odwiedzać Krainę Kreatywności, Krainę Wyobraźni, Krainę Mocy Słów, Krainę Empatii i Odwagi.

Wszystkich uczniów, którzy chcieliby się dołączyć zapraszam na rozmowę 🙂

Magdalena Matlak

Pedagog szkolny

Post Author: zxzxas

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status