Godziny otwarcia świetlicy
Poniedziałek |
Wtorek |
Środa |
Czwartek |
Piątek |
745 – 845 mgr Aleksandra Hamerlak |
745 – 845 mgr Piotr Górny |
745 – 845 mgr Aleksandra Hamerlak |
745 – 845 mgr Piotr Górny |
745 – 845 mgr Piotr Górny |
1350 – 1520 mgr Piotr Górny |
1350 – 1520 mgr Aleksandra Hamerlak |
1350 – 1520 mgr Piotr Górny |
1350 – 1520 mgr Aleksandra Hamerlak |
1350 – 1450 mgr Aleksandra Hamerlak |
1130 – 1640 mgr Agata Dobija |
1130 – 1640 mgr Agata Dobija |
1130 – 1640 mgr Agata Dobija |
1130 – 1640 mgr Agata Dobija |
1130 – 1640 mgr Agata Dobija |
Numer telefonu: 512 507 942
Wychowawcy świetlicy:
mgr Agata Dobija, mgr Piotr Górny, mgr Aleksandra Hamerlak
Tematyka zajęć wychowawczo-dydaktycznych świetlicy jest zróżnicowana w zależności od pory roku, świąt okolicznościowych, wydarzeń związanych ze szkołą, a także zainteresowań wychowanków świetlicy oraz ich wieku. Odbywają się tu przede wszystkim zajęcia plastyczne, rozwijające kreatywność i twórcze działanie, a także zajęcia wokalno-muzyczne, czy ruchowe w postaci zorganizowanych zabaw. Uczniowie uczęszczający do świetlicy otrzymują pomoc w zakresie wykonywania prac domowych, przygotowywania się do zajęć czy sprawdzianów z poszczególnych przedmiotów.
Uczniowie mogą korzystać z wyposażenia świetlicy, na które składa się wiele gier planszowych o różnej tematyce, książek i bajek, klocków i zabawek, a także sprzętu audio wideo i kolekcji filmów i bajek.
W szkole funkcjonują dwie grupy świetlicowe.
Grupę młodszą stanowią uczniowie klas I SP.
Drugą grupę głównie uczniowie klas II i III SP oraz uczniowie klas starszych.
Najważniejsze zadania świetlicy:
- organizowanie uczniom opieki przed i po zajęciach lekcyjnych,
- pogłębianie wiedzy i umiejętności uczniów oraz rozwijanie ich zainteresowań poprzez prowadzenie zajęć tematycznych,
- oferowanie uczniom pomocy w nauce podczas odrabiania zadań domowych,
- uczestniczenie w życiu szkoły poprzez włączenie się we wszystkie akcje oraz uroczystości odbywające się na terenie szkoły,
- kształcenie nawyków w zakresie kultury osobistej i higieny,
- budowanie prawidłowych relacji interpersonalnych,
- udział w akcji „Owoce i warzywa w szkole”, „Szklanka mleka”, „I Ty możesz zostać Świętym Mikołajem”,
- ćwiczenia umiejętności techniki czytania, pisania, liczenia,
- przeprowadzenie akcji „Góra grosza”,
- nauka piosenek i elementów tańca,
- organizowanie czasu wolnego (gry, zabawy, konkursy, zajęcia ruchowe na dworze, zajęcia muzyczne, konkursy plastyczne, literackie, teatralne).